onsdag 20. februar 2013

Velkommen til mitt kjøkken

Jeg er en matglad mamma til fem sultne skrikerunger. De er fem individualister med svært forskjellig smak. En er vegetarianer, en er pescetarianer, en er med i biffklubb, en hater løk, en tror at man kan sette livet i fare ved å smake på fisk, en har sluttet å spise svin men vil gjerne marineres i hvitløk, to mener at sopp er noe som gror under føttene, hun som hater løk tror hvitløk kun kan brukes mot vampyrer og Magica fra Tryll, en liker ALT unntatt torskerogn og komper... Og mannen min orker jeg ikke gå inn på i denne omgang! Så alt i alt så har familielivet bydd på utfordringer. Men en ting er vi alle sju enige om: vi elsker mat! Og ungene mine er alle fem glade i å styre på kjøkkenet. Opp gjennom årene har jeg samlet en del oppskrifter som dekker de fleste behov og nå har jeg lyst til å dele dem med flere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar